Privacy Policy

Politica de confidențialitate

Aceasta este politica de confidențialitate a Nextway Digital Solutions S.R.L. În acest document, „noi”, „nostru” sau „noi” se referă la Nextway Digital Solutions S.R.L.

Contact: hello@nextway.ro

Introducere

  1. Aceasta este o notificare pentru a vă informa cu privire la politica noastră cu privire la toate informațiile pe care le înregistrăm despre dumneavoastră. Acesta stabilește condițiile în care putem procesa orice informații pe care le colectăm de la dvs. sau pe care ni le furnizați. Acesta acoperă informații care v-ar putea identifica („informații personale”) și informații care nu v-ar putea identifica. În contextul legii și al acestei notificări, „procesează” înseamnă colectarea, stocarea, transferul, utilizarea sau acționarea în alt mod asupra informațiilor.
  2. Regretăm că, dacă există unul sau mai multe puncte de mai jos de care nu sunteți mulțumit, singura dvs. soluție este să părăsiți site-ul nostru imediat.
  3. Luăm în serios protecția vieții private și a confidențialității dumneavoastră. Înțelegem că toți vizitatorii site-ului nostru web au dreptul să știe că datele lor personale nu vor fi utilizate în niciun scop neintenționat de ei și nu vor cădea accidental în mâinile unei terțe părți.
  4. Ne angajăm să păstrăm confidențialitatea tuturor informațiilor pe care ni le furnizați și sperăm că veți fi reciproc.
  5. Politica noastră respectă legislația din Regatul Unit implementată în mod corespunzător, inclusiv cea cerută de Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) al UE.
  6. Legea ne cere să vă informăm despre drepturile dumneavoastră și obligațiile noastre față de dumneavoastră în ceea ce privește prelucrarea și controlul datelor dumneavoastră cu caracter personal. Facem acest lucru acum, solicitându-vă să citiți informațiile furnizate la www.knowyourprivacyrights.org
    Cu excepția celor menționate mai jos, nu distribuim, nu vindem sau dezvăluim unei terțe părți nicio informație colectată prin intermediul site-ului nostru web.

Bazele pe care procesăm informațiile despre dumneavoastră

Legea ne cere să determinăm în baza cărora dintre cele șase baze definite procesăm diferite categorii de informații personale și să vă informăm cu privire la baza fiecărei categorii.

Dacă o bază pe care prelucrăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal nu mai este relevantă, vom opri imediat prelucrarea datelor dumneavoastră.

Dacă baza se schimbă, atunci, dacă este cerut de lege, vă vom notifica cu privire la schimbare și cu privire la orice bază nouă în baza căreia am stabilit că putem continua să procesăm informațiile dumneavoastră.

Prelucrăm informații deoarece avem o obligație contractuală cu dvs

  1. Când creați un cont pe site-ul nostru web, cumpărați un produs sau serviciu de la noi sau sunteți de acord în alt mod cu termenii și condițiile noastre, se formează un contract între dvs. și noi.
  2. Pentru a ne îndeplini obligațiile conform contractului respectiv, trebuie să procesăm informațiile pe care ni le furnizați. Unele dintre aceste informații pot fi informații personale.
    Le putem folosi pentru a:
    • verifica identitatea din motive de securitate
    • vinde produse catre tine
    • să vă oferim serviciile noastre
    • vă oferă sugestii și sfaturi cu privire la produse, servicii și cum să profitați la maximum de utilizarea site-ului nostru web
  3. Prelucrăm aceste informații pe baza unui contract între noi sau pe baza faptului că ați solicitat să folosim informațiile înainte de a încheia un contract legal.
  4. În plus, putem agrega aceste informații într-un mod general și le folosim pentru a furniza informații despre clasă, de exemplu pentru a ne monitoriza performanța cu privire la un anumit serviciu pe care îl oferim. Dacă îl folosim în acest scop, dumneavoastră ca persoană fizică nu veți fi identificabil personal.
  5. Vom continua să procesăm aceste informații până când contractul dintre noi se încheie sau este reziliat de oricare dintre părți în conformitate cu termenii contractului.

Informațiile pe care le procesăm cu acordul dumneavoastră

  1. Prin anumite acțiuni, atunci când altfel nu există nicio relație contractuală între noi, cum ar fi atunci când navigați pe site-ul nostru web sau ne cereți să vă oferim mai multe informații despre afacerea noastră, inclusiv [oportunitati de angajare și] produsele și serviciile noastre, ne furnizați consimțământul pentru procesează informații care pot fi informații personale.
  2. Ori de câte ori este posibil, urmărim să obținem consimțământul dumneavoastră explicit pentru a procesa aceste informații, de exemplu, solicitându-vă să fiți de acord cu utilizarea cookie-urilor.
  3. Uneori vă puteți da consimțământul implicit, cum ar fi atunci când ne trimiteți un mesaj prin e-mail la care v-ați aștepta în mod rezonabil să răspundem.
  4. Cu excepția cazului în care ați consimțit la utilizarea de către noi a informațiilor dumneavoastră într-un anumit scop, nu folosim informațiile dumneavoastră în niciun fel care v-ar identifica personal. Îl putem agrega într-un mod general și îl folosim pentru a furniza informații despre clasă, de exemplu pentru a monitoriza performanța unei anumite pagini de pe site-ul nostru.
  5. Dacă ne-ați dat permisiunea explicită de a face acest lucru, din când în când putem să transmitem numele și informațiile dvs. de contact unor asociați selectați despre care considerăm că vă pot oferi servicii sau produse pe care le-ați găsi utile.
  6. Continuăm să procesăm informațiile dumneavoastră pe această bază până când vă retrageți consimțământul sau se poate presupune în mod rezonabil că consimțământul dumneavoastră nu mai există.
  7. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, informându-ne la hello@webeffix.co.uk. Cu toate acestea, dacă faceți acest lucru, este posibil să nu mai puteți utiliza site-ul nostru web sau serviciile noastre.

Informațiile pe care le procesăm în scopuri de interese legitime

  1. We may process information on the basis there is a legitimate interest, either to you or to us, of doing so.
  2. Where we process your information on this basis, we do after having given careful consideration to:
    1. whether the same objective could be achieved through other means
    2. whether processing (or not processing) might cause you harm
    3. whether you would expect us to process your data, and whether you would, in the round, consider it reasonable to do so
  3. For example, we may process your data on this basis for the purposes of:
    1. record-keeping for the proper and necessary administration of our Image Discern Ltd
    2. responding to unsolicited communication from you to which we believe you would expect a response
    3. protecting and asserting the legal rights of any party
    4. insuring against or obtaining professional advice that is required to manage Image Discern Ltd risk
    5. protecting your interests where we believe we have a duty to do so
  4. Putem procesa informații pe baza unui interes legitim, fie pentru dvs., fie pentru noi, de a face acest lucru.
  5. În cazul în care prelucrăm informațiile dumneavoastră pe această bază, procedăm după ce am luat în considerare cu atenție:
    • dacă același obiectiv ar putea fi atins prin alte mijloace
    • dacă procesarea (sau nu prelucrarea) vă poate cauza prejudicii
    • dacă vă așteptați să vă procesăm datele și dacă, în general, considerați că este rezonabil să faceți acest lucru
  6. De exemplu, putem prelucra datele dumneavoastră pe această bază în scopuri de:
    • păstrarea înregistrărilor pentru administrarea corectă și necesară a Image Discern Ltd
    • răspunzând comunicării nesolicitate din partea dvs. la care credem că vă așteptați la un răspuns
    • protejarea și afirmarea drepturilor legale ale oricărei părți
    • asigurarea împotriva sau obținerea de sfaturi profesionale necesare pentru gestionarea riscului Image Discern Ltd
    • protejarea intereselor dvs. acolo unde credem că avem datoria să facem acest lucru

Prelucrăm informații deoarece avem o obligație legală

  1. Suntem supuși legii ca toți ceilalți. Uneori, trebuie să procesăm informațiile dumneavoastră pentru a ne conforma unei obligații statutare.
  2. De exemplu, ni se poate cere să furnizăm informații autorităților juridice dacă acestea solicită acest lucru sau dacă au autorizația corespunzătoare, cum ar fi un mandat de percheziție sau un ordin judecătoresc.
  3. Aceasta pot include informațiile dumneavoastră personale.

Utilizări specifice ale informațiilor pe care ni le furnizați

Informații furnizate cu înțelesul că vor fi partajate cu o terță parte

  1. Site-ul nostru web vă permite să publicați informații pentru ca aceste informații să fie citite, copiate, descărcate sau utilizate de alte persoane.
    Exemplele includ:
    • postarea unui mesaj/comentare pe forumul sau blogul nostru
    • etichetarea unei imagini
    • făcând clic pe o pictogramă de lângă mesajul altui vizitator pentru a transmite acordul, dezacordul sau mulțumirile dvs
  2. În postarea informațiilor personale, depinde de dvs. să vă mulțumiți cu privire la nivelul de confidențialitate al fiecărei persoane care le-ar putea folosi.
  3. Nu folosim în mod special aceste informații decât pentru a le permite să fie afișate sau partajate.
  4. Odată ce informațiile dvs. intră în domeniul public, nu avem niciun control asupra a ceea ce orice terț poate face cu acestea. Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru acțiunile lor în orice moment.
  5. Cu condiția ca solicitarea dvs. să fie rezonabilă și să nu existe niciun temei legal pentru a o păstra, atunci, la discreția noastră, putem fi de acord cu solicitarea dvs. de a șterge informațiile personale pe care le-ați postat. Puteți face o cerere contactându-ne la hello@webeffix.co.uk.

Reclamații privind conținutul de pe site-ul nostru

  1. Încercăm să moderam conținutul generat de utilizatori, dar nu suntem întotdeauna capabili să facem acest lucru de îndată ce conținutul respectiv este publicat.
  2. Dacă vă plângeți cu privire la conținutul de pe site-ul nostru web, vom investiga reclamația dvs.
  3. Dacă considerăm că este justificat sau dacă considerăm că legea ne cere să facem acest lucru, vom elimina conținutul în timp ce investigăm.
  4. Libertatea de exprimare este un drept fundamental, așa că trebuie să luăm o judecată cu privire la dreptul cui va fi obstrucționat: al tău sau al persoanei care a postat conținutul care te jignește.
  5. Dacă considerăm că plângerea dvs. este vexatoare sau fără niciun temei, nu vă vom coresponde cu aceasta.

Job application and employment

  1. If you send us information in connection with a job application, we may keep it for up to years in case we decide to contact you at a later date.

Sending a message to our support team

  1. When you contact us, whether by telephone, through our website or by e-mail, we collect the data you have given to us in order to reply with the information you need.
  2. We record your request and our reply in order to increase the efficiency of our Business.
  3. We keep personally identifiable information associated with your message, such as your name and email address so as to be able to track our communications with you to provide a high quality service.

Complaining

  1. When we receive a complaint, we record all the information you have given to us.
  2. We use that information to resolve your complaint.
  3. If your complaint reasonably requires us to contact some other person, we may decide to give to that other person some of the information contained in your complaint. We do this as infrequently as possible, but it is a matter for our sole discretion as to whether we do give information, and if we do, what that information is.
  4. We may also compile statistics showing information obtained from this source to assess the level of service we provide, but not in a way that could identify you or any other person.

Cookies

  1. Cookies are small text files that are placed on your computer’s hard drive by your web browser when you visit any website. They allow information gathered on one web page to be stored until it is needed for use on another, allowing a website to provide you with a personalized experience and the website owner with statistics about how you use the website so that it can be improved.
  2. Some cookies may last for a defined period of time, such as one day or until you close your browser. Others last indefinitely.
  3. Your web browser should allow you to delete any you choose. It also should allow you to prevent or limit their use.
  4. Our website uses cookies. They are placed by software that operates on our servers, and by software operated by third parties whose services we use.
  5. When you first visit our website, we ask you whether you wish us to use cookies. If you choose not to accept them, we shall not use them for your visit except to record that you have not consented to their use for any other purpose.
  6. If you choose not to use cookies or you prevent their use through your browser settings, you will not be able to use all the functionality of our website.
  7. We use cookies in the following ways:
    1. to track how you use our website
    2. to record whether you have seen specific messages we display on our website
    3. to keep you signed in our site
    4. to record your answers to surveys and questionnaires on our site while you complete them
    5. to record the conversation thread during a live chat with our support team

Personal identifiers from your browsing activity

  1. Requests by your web browser to our servers for web pages and other content on our website are recorded.
  2. We record information such as your geographical location, your Internet service provider and your IP address. We also record information about the software you are using to browse our website, such as the type of computer or device and the screen resolution.
  3. We use this information in aggregate to assess the popularity of the webpages on our website and how we perform in providing content to you.
  4. If combined with other information we know about you from previous visits, the data possibly could be used to identify you personally, even if you are not signed in to our website.​​

Our use of re-marketing

  1. Re-marketing involves placing a cookie on your computer when you browse our website in order to be able to serve to you an advert for our products or services when you visit some other website.
  2. We may use a third party to provide us with re-marketing services from time to time. If so, then if you have consented to our use of cookies, you may see advertisements for our products and services on other websites.

Disclosure and sharing of your information

Information we obtain from third parties

  1. Although we do not disclose your personal information to any third party (except as set out in this notice), we sometimes receive data that is indirectly made up from your personal information from third parties whose services we use.
  2. No such information is personally identifiable to you.

Data may be processed outside the European Union

  1. Our websites are hosted in Europe.
  2. We may also use outsourced services in countries outside the European Union from time to time in other aspects of our business.
  3. Accordingly data obtained within the UK or any other country could be processed outside the European Union.
  4. For example, some of the software our website uses may have been developed in the United States of America or in Australia.
  5. We use the following safeguards with respect to data transferred outside the European Union:
    1. the processor is within the same corporate group as our business or organization and abides by the same binding corporate rules regarding data processing.
    2. the data protection clauses in our contracts with data processors include transfer clauses written by or approved by a supervisory authority in the European Union
    3. we comply with a code of conduct approved by a supervisory authority in the European Union

Access to your own information

Access to your personal information

    1. At any time you may review or update personally identifiable information that we hold about you, by signing in to your account on our website.
    2. To obtain a copy of any information that is not provided on our website you may send us a request at hello@webeffix.co.uk.
    3. After receiving the request, we will tell you when we expect to provide you with the information, and whether we require any fee for providing it to you.

Removal of your information

  1. If you wish us to remove personally identifiable information from our website, you may contact us at hello@webeffix.co.uk.
  2. This may limit the service we can provide to you.

Verification of your information

  1. When we receive any request to access, edit or delete personal identifiable information we shall first take reasonable steps to verify your identity before granting you access or otherwise taking any action. This is important to safeguard your information.

Other matters

Use of site by children

    1. We do not sell products or provide services for purchase by children, nor do we market to children.
    2. If you are under 18, you may use our website only with consent from a parent or guardian
    3. We collect data about all users of and visitors to these areas regardless of age, and we anticipate that some of those users and visitors will be children.
    4. Such child users and visitors will inevitably visit other parts of the site and will be subject to whatever on-site marketing they find, wherever they visit.

Criptarea datelor trimise între noi

  1. Folosim certificate Secure Sockets Layer (SSL) pentru a ne verifica identitatea în browserul dvs. și pentru a cripta orice date pe care ni le furnizați.
  2. Ori de câte ori informațiile sunt transferate între noi, puteți verifica dacă se face acest lucru folosind SSL căutând un simbol de lacăt închis sau alt semn de încredere în bara de adrese URL a browserului sau bara de instrumente.

Cum poți depune plângere?

    1. Dacă nu sunteți mulțumit de politica noastră de confidențialitate sau dacă aveți vreo reclamație, ar trebui să ne comunicați prin e-mail. Adresa noastră este hello@webeffix.co.uk.
    2. Dacă o dispută nu este soluționată, sperăm că veți fi de acord să încercați să o rezolvați angajându-vă cu bună-credință cu noi într-un proces de mediere sau arbitraj.
    3. Dacă sunteți în vreun fel nemulțumit de modul în care vă procesăm informațiile personale, aveți dreptul de a depune o plângere la ANSPDCP.

Perioada de păstrare a datelor cu caracter personal

  1. Cu excepția cazului în care se menționează altfel în această notificare de confidențialitate, păstrăm informațiile dumneavoastră personale numai atâta timp cât este necesar de către noi:
    • pentru a vă oferi serviciile pe care le-ați solicitat;
    • pentru a respecta alte legi, inclusiv pentru perioada cerută de autoritățile noastre fiscale;
    • pentru a susține o cerere sau apărare în instanță

Respectarea legii

  1. Politica noastră de confidențialitate a fost elaborată astfel încât să respecte legislația fiecărei țări sau jurisdicții legale în care ne propunem să desfășurăm afaceri. Dacă credeți că nu respectă legea jurisdicției dvs., am dori să primim informații de la dvs.
  2. Cu toate acestea, în cele din urmă este alegerea dvs. dacă doriți să utilizați site-ul nostru.

Revizuirea acestei politici de confidențialitate

  1. Este posibil să actualizăm această notificare de confidențialitate din când în când, dacă este necesar. Termenii care vi se aplică sunt cei postați aici pe site-ul nostru web în ziua în care utilizați site-ul nostru. Vă sfătuim să tipăriți o copie pentru evidențele dvs.
  2. Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate, vă rugăm să ne contactați.
Incepe Proiect